2014. szeptember 15., hétfő

10 ok, amiért imádjuk a Teen Top-ot♥

Azt hiszem, mint már mind tudjátok, Mi Ah és én imádjuk a Teen Top-ot. Kinőtte magát az elsővé, ők a kedvenc banda most. Na de miért is is? Egy kis kedvcsináló, hogy miért is annyira jók, és miért imádjuk őket. :)

1.Zene
Igen első helyre került, mivel mi is lehetne fontosabb egy k-pop bandánál, mint a zenéjük. Én egyszerűen nem tudok betelni velük, körülbelül percenkét változik, hogy melyik a kedvencem. Egyszerűen kell a fülnek ez a zene, nem? :D
Az aktuális kedvenc^^

2.Idióták
Nem tudom szoktatok e videókat nézni róluk vagy ilyesmi, de ha nem akkor muszáj! Nekünk közös programmá vált Mi Ah-val, hogy ezt nézzük. Például a Never stop in Guam-ot én végig visítottam, nagyon jó volt! :D
 ->És ez bizony magyar felirattal is elérhető, juhhu!( Köszönet érte a fordítoknak ;) )
http://believehopelovekpop.blogspot.hu/p/musorok.html
Az igazi idolok :D

3.Ahwww
Azt hiszem erről nem sokat kell beszélnem, egy kép bőven elegendő, hogy mindenkit meggyőzek...
Édes kis husibogyóim, egyem meg őket. Oké, leálltam :D


Na jó, egy nem volt elég, mind tudjuk miért...:D

4.Stílus
Mint, minden idol(vagy koreai? :D) ők is mindig szuper divatosak és irtó jól néznek ki, bármilyen cuccban. Hol itt az igazság? :D
hfjdshfiush, ennél többet nem tudok mondani

Az öltöny mindenit, mi ez ha nem kínzás? :D

Erre inkább nem mondok semmit :D Az orosz maffia tagjai: C.A.P és Niel :D

5.MV's
Egy jó kis zenéhez, jó kis MV dukál. Olyan lehangoló ha egy jó zenéhez, rossz MV-t készítenek. De hála istennek a Teen Top-nál nem így van! :D
Az én kedvencem:
Na jó nem lehet kedvencet választani:

6.Ők is emberek
Na jó ezt inkább képekben mutatom meg:
Idióták :D

Ők is emberek, nekik is becsúszhat egy-két baki

Khmm, ehhez inkább nem fűzök semmit :D

7.Jó kis fanfiction-k
Kivel mással lehetne jó fanfiction-öket írni/olvasni, mint velük! :D Ha érdekelne titeket, látogassatok el Mi Ah oldalára, garantálom, hogy nagyon fogjátok élvezni a történeteket! :)
 http://myteentopworld.blogspot.hu/

8.Nem lehet, nem szereti őket
Imádnivalóak, szexik, aranyosak, idióták, jaj mennyi minden. Egyszerűen csak rájuk kell nézni és már szereti őket az ember, vagy nincs igazam? :D
Édes, kicsi Ricky ^^

9. 6 tagú
Ha az egyik nem tetszik( ami lehetetlen persze) ott a többi öt. 6 tökéletes arany hangú fiúcska  ♥ LOVE IS IN THE AIR! :D
Azt hiszem, egy ilyen kérdésre egyikünk szájából se hangozna el ez a válasz, jól mondom? :D


10. Magyarország és a Teen Top
Bizonyosan mindenki tudja, hogy áprilisban bizony az első k-pop koncertezők ők voltak Magyarországon. Én személy szerint Niel-t és Ricky-t annyira nem csíptem a bandából, de élőben, hát az nem semmi, egyszerűen tökéletesek. és mikor a színpadról kancsigattak lefelé, majdnem szívrohamot kaptam. Főleg mikor Changjo adott nekem egy rózsát, ami előkelő helyen szerepel az íróasztalomon. A világ szebb lesz tőle, akárhányszor csak ránézek. És akkor ennyit az élménybeszámolóról így pár hónap után. Csak annyit mondok, ha lehet élőben még fantasztikusabbak és elképesztőbbek mint a videókon és képeken.

10+1. A tegnap kijött új album, hát lehet valami ennél is jobb?? NEM! 
 És még Budapest is benne van ^^

SARANGHAE TEEN TOP!

Köszönöm a figyelmet, és üdvözlök minden Teen Top rajongó fan-t. Mi mind összetartunk! :) (De enyém Changjo, haha :DD) Szép hetet mindenkinek, a Teen Top legyen veletek! Annyeong! :)
Fighting ^-^

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Tudnátok nekem egy oldalt mondani, linkelni, hogy honnan töltsem le a Never Stop in Guamot??, Mármint a videót! köszi! Kajak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én fordítottam, és csak indára töltöttem fel, onnan meg (azt hiszem) nem igen lehet letölteni a videókat. :SS

      Amúgy köszönöm, hogy megosztottátok a fordításomat. :$ Ezer köszönet! És teljesen egyetértek veletek. Én is nagyon megszerettem őket. :))

      Hana voltam a K-Flyers FanSub-tól ^^

      Törlés
    2. Hát igazán nincs mit! :) Nagyon jó kis oldal! :):)

      Törlés