2014. május 18., vasárnap

Drámaajánló: Dating agency: Cyrano

Az elmúlt héten valami kis könnyed, romantikus drámára vágytam, így akadtam rá a Dating agency Cyrano-ra. Mit ne mondjak, kitűnő választásnak bizonyult, egy hét alatt "elpuszítottam".

A történet:

Egy egész csapat arra specializálódott, hogy mások szerelmi életén segítsen. Mindezt igencsak Sherlock Holmes-os formában megkísérelve, úgy, hogy a másik fél nem is tud róla, hogy mi folyik körülötte, arról sem néha, hogy a szerelmes fél egyáltalán létezik.


Szereplők:

Seo Byung Hoon( Lee Jong Hyuk), aki a Cyrano Agency vezetője, régen híres rendező volt. Egy balesetben elveszítette legjobb barátját, akié a színház volt, és a színház megmentése képpen hozta létre az ügynökséget. Ő az örök szarkasztikus, és a mindentudó főnök.

Lee Jong Hyuk
Gong Min Young ( Sooyoung, SNSD) az örök romantikus. Folyton ellentmondásba kerül Seo Byung-val, de hát nem is lenne dráma ha nem így lenne.
Choi Soo Young

Cha Seung Pyo( Lee Chun Hee), a rejtélyes férfi. Ő vezeti a Cyrano Agency mellett lévő éttermet, és hajj de szeretnék én is mellette főzőcskézni...:D
Lee Chun Hee

 És persze nem feledkezhetünk meg a Cyrano Agency másik két tagjáról Moo Jin-ról( Hong Jong Hyeon) és Ah Rang-ról(Jo Yoon Woo), a dráma ügyeletes szépfiúiról sem, akikbe első pillantásra beleszerettem.
Hong Jong Hyeon                                                                         Jo Yoon Woo
Miért is érdemes megnézni?
Engem az első pillanatba megfogott, nem igazán találkoztam még ilyen szerelmi ügynökös történettel, és jó, hogy egy másik szálon pedig a főszereplők saját szerelmi élete fut. Egyáltalán nem volt unalmas, izgalmas, játékos volt végig, és hát ha másért nem a főszereplő srácokért is érdemes nézni, mert egy-egy elejtett mosoly, az egész napom feldobta. És nem mellékesen megjegyezve Taemin(SHINee) is feltűnik a sorozatban pár rész erejéig.♥ :D

Most pedig jöjjön pár kedvcsináló kép:





 Jó kis  sorozat mellé, jó kis OST-ok is dukálnak:


Így zárásképpen, köszönöm, hogy elolvastad remélem jó kedvcsinálónak bizonyult ha még nem láttad, ha meg igen, akkor várom a véleményeket kommentbe, facebookon esetleg  chaten! Nektek, hogy tetszett? :) További szerelmetes napot, Fighting! ^-^



1 megjegyzés: