2013. október 28., hétfő

Koreai divat, 1.rész

Miért olyan tökéletesek? Miért áll minden ruha úgy rajtuk, mintha rájuk öntötték volna? Miért tudnak magassarkúban futni? Miért? Miért? Miért?
Erre lehetne az a válasz, hogy persze mert a doramákban minden máshogy van. Nem a valóságot tükrözik. De ez tévedés. Nem mondom, hogy nap mint nap koreai emberekkel futok össze, sőt szinte soha nem találkozom velük, de néha  csoda történik. És akkor elhűlve látom, hogy igenis olyan tökéletesek mintha egyenesen a filmvászonról léptek volna le. 
Ilyenkor megállapítom magamban, hogy ha én ezeket a ruhákat magamra aggatnám akkor, hát igen furcsán néznék ki. De akkor mi a titok? Hogy csinálják? Remélhetőleg a bejegyzés végére én is rájövök...

Általánosítani ugyebár nem lehet, mert ahány ember annyi féle stílus. De nagy általánosságban beszélve, a csinosat és az aranyosat mondanám jellemzőnek a ruháikra. 
Most olyan alapdarabokat fogok felsorolni, amelyekkel remélhetőleg te is elnyerheted az e fajta stílusjegyeket .

A pulóver:

Egy jó kis pulcsi mindent feldob és ha jól választod meg akár nadrághoz, akár szoknyához is felveheted.

Neked melyik a kedvenced?






Nadrág/szoknya:

Egy jól megválasztott nadrág vagy szoknya megalapozhatja az egész ruhatáradat.

Válassz! Kedvenc? :)



Cipő:

Magassarkú utálok figyelem! Rossz hírem van. A magassarkú cipők elengedhetetlen kellékei a csinos ruháknak. De mi se járhatunk mindig abban, ezért kényelmes cipőket is hoztam nektek amik ugyancsak szépek. :)

Én a hármasba beleszerettem :)





Rájöttem a titokra!!! Koreainak kell születni. :D Na jó ez vicc volt.De ha megtalálod a saját stílusod és ötvözöd olyan darabokkal ami rájuk jellemző, akkor nem lehet baj. Lehet, hogy már kiforrott a stílusod, de nem mered használni a gyakorlatban? Ne hagyd, hogy mások befolyásoljanak téged!
 Legyen olyan a stílusod amilyet te szeretnél, ami neked tetszik! Tudom ez a mai világban nehéz, túl sok kritika ér minket, de ha olyan ruhákat  viselsz ami tükrözi a személyiséged, akkor az rajtad is meglátszik,  jól érzed magad a bőrödben, bárki bármit mondjon. :)



A bejegyzést a saját véleményem szerint formáltam, kicsit általánosítottam is, lehet hogy  téves úton járok, de remélem azért tetszett! :) További jó szórakozást az oldalon, FIGHTING! :):):)

(Folytatása következik! )


Forrás, és ahová érdemes benézned:
http://www.yesstyle.com/en/home.html
http://asia-fashion-wholesale.com/
https://www.facebook.com/pages/Korean-fashion/527787550576913


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése