2014. február 7., péntek

Innocent man/Nice guy

Nem rég fejeztem be ezt a sorozatot és hát meg kell mondjam, nagyon elnyerte a tetszésemet ezért hoztam nektek ezt a kis ajánlót.

1.A történet:
Kang Ma Roo( Song Joong Ki) leendő orvos élete egy csapásra megváltozik, mikor egy gyilkosságot magára vállal melyet szerelme Han Jae Hee követett el. Szabadulása után rádöbben, hogy Jae Hee cserbenhagyta, de azzal nem számol, hogy újra találkozni fognak. Időközben minden megváltozott szerelme hozzáment egy milliomoshoz így Ma Roo közömbösséggel próbálja érzelmeit palástolni. Azonban fordul a kocka mikor találkozik Jae Hee nevelt lányával Seo Eun Gi-vel.

2.Véleményem:
Én körülbelül egy hét alatt néztem végig az egész sorozatot, mert tényleg olyan, hogy nem lehet abbahagyni. Ha egy izgalmas de mégis szerelmes doramára vágysz nevezz be erre.


3.Szereplők:
A szereplőgárda sem elhanyagolható, kiváló színészek. Ebben a sorozatban vált kedvencemmé Moon Chae Won színésznő(ő játssza Eun Gi-t) akinek a karaktere hihetetlen változáson megy keresztül. A sorozat elején a rideg cégörökösnőtől eljutunk a szerelmes, egyszerű nőig, mondhatjuk úgyis hogy egy olvadó jégkocka. :) És persze az ellenség karakterét alakító Park Si Yeon-ról se feledkezzünk meg. Na meg a többiek..:)


4.Song Joong Ki:
Az előbb a szereplőknél direkt nem említettem.Először a Sungkyunkwan Scandal-ben láttam, már ott belopta magát a szívemben a vicces, bolondos karakterrel és most, hogy a megközelíthetetlen álompasit játssza, hát azt hiszem nem kell részleteznem.


5.Fordulatok:
Magában a sorozatban az tetszett még, hogy nem tényleg nem számítottam olyan dolgokra amik megtörténtek benne. Szerintem fordulatosságból ötös.


6.Furcsa:
Egészen a végéig, az utolsó 10 percig nem igazán tudtam, hogy főszereplőnk Ma Roo mit is érez. Sokat trükközik a srác, ezért tényleg nem lehet megállapítani hogy azért tette a dolgokat mert tényleg úgy gondolta vagy csak éppen a bosszú része volt. Szereti e az adott személyt vagy épp becsapja? Nehéz, de érdemes odafigyelni a részletekre!


7.Jelent 5/5:
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy már ezért a jelenetekért nem éri megnézni. :D




8.Idézetek:
Soha nem tudhatod mi van egy ember szívében./Seo Eun Gi/
Olyan ez mint egy álom, de nem álmodok, ugye? /Seo Eun Gi/
A szerelem..amit neked adtam.Az szerelem volt.Miután elveszted, rájössz milyen értékes volt. Nem számít mi az ára, meg kell találnom még egyszer. /Kang Ma Roo/
Álszent voltam. A szerelem nem azt jelenti, hogy birtokolsz valakit./Park Joon Ha/


9.OST:
Megható...:)
Junsu- Love is like snowflake
Song Joong Ki-Really


10.Vége:
Ha megnézed majd, tudod mit értettem azon, hogy fordulatos. A vége, pont olyan amire egyáltalán nem számítasz, de tényleg.Nagyon váratlan de nagyon szép. Imádtam!!! :)


Köszönöm, ha elolvastad! Remélem tetszett és jól szórakoztatok. Figyelmetekbe ajánlom a többi cikkünket is, érdemes megnézni azokat is. Szép napot, fighting! ^^ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése